Sluiten

Categorieën

Filters

    Garantie & Klachten

    Garantie

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurd, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te doen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij, indien mogelijk, kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
    Wij bieden niet op alle categorieën retourrecht. Onder andere multimedia, food, persoonlijke verzorging en producten met verpakkingsschade mogen niet worden geretourneerd.

    Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Retourneren

    Bij Jouwoutlet.nl is het mogelijk om je bestelling te retourneren, mits je bestelde product niet onder een uitzondering valt, zoals vermeld op onze website. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Gebruik hiervoor bij voorkeur het retourformulier dat je kunt downloaden onderaan deze pagina. Wij zouden het fijn vinden als je ook even een e-mail stuurt naar [email protected] als je wilt retourneren, zodat wij alvast op de hoogte zijn.

    Je kunt het artikel retour sturen naar:

    Jouwoutlet.nl
    Notelstraat 48
    5085 EV Esbeek

    NB: producten uit de volgende categorieën mogen niet worden geretourneerd:

    • Multimedia
    • Food
    • Persoonlijke verzorging
    • Producten met verpakkingsschade

    Herroepingsrecht

    Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
    Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Je moet hierbij wel de gehele bestelling retourneren. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Jouwoutlet.nl geretourneerd worden.

    Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected].
    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten. Je dient daarbij een volledig ingevuld herroepingsformulier mee te sturen, die onderaan deze pagina te vinden is.

    Formulier voor herroeping

    Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen

    — Aan

    Jouwoutlet.nl
    Notelstraat 48
    5085 EV Esbeek
    [email protected]
    013-7856241

    — Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

     

    — Besteld op (DD-MM-YYYY):                                     — Bestelnummer:

    — Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

     

    — Naam/Namen consument(en)

    — Adres consument(en):

    — IBAN-rekeningnummer:

     

    — Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

    — Datum (DD-MM-YYYY):

     (*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking