Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Klantenservice

    Via het contactformulier hieronder kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren.

    Je kunt ons ook mailen op [email protected] of bellen op +31 (0)13 785 6241

     

     

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Mijn account

    1.1 Wat zijn de voordelen van een account?

    Een account geeft jou een hoop voordelen. Zo kun je bijvoorbeeld je verlanglijstje opslaan, zodat je deze een andere keer kan wijzigen of aanvullen. Maar we onthouden ook welke artikelen in jouw winkelwagen zitten, zodat je de bestelling een andere keer of op een ander apparaat snel kan afronden. Handig als je nog wat wilt overleggen of meer informatie nodig hebt.

    Daarnaast vind je onder jouw account een overzichtelijke lijst met al jouw bestellingen. Hier kun je de status van jouw onlangs bestelde artikelen bekijken en traceren waar deze op dat moment zijn. Vanaf hier kun je ook openstaande facturen gemakkelijk betalen met bijvoorbeeld iDeal of PayPal.

    1.2 Gegevens wijzigen

    Ben je verhuisd? Heb je een nieuw e-mailadres? Het is goed om jouw gegevens bij Jouwoutlet.nl up-to-date te houden. Zo hoef je niet bij elke bestelling jouw adres aan te passen en weet je zeker dat jouw bestelling op het juiste adres wordt bezorgd.

    Gelukkig kun je jouw gegevens makkelijk zelf wijzigen. Log in door rechtsboven op Mijn account te klikken. Hierna zie je een overzicht van de bij ons bekende informatie. Klik op de button 'Bewerken' om je gegevens aan te passen.

    1.3 Ik wil mij aan-/afmelden voor de nieuwsbrief

    Klik hier om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Bij inschrijving voor onze nieuwsbrief gebruiken we de door jou opgegeven gegevens om je onze nieuwsbrief toe te zenden. Je kan je na inschrijving te allen tijden afmelden via de link onderaan de nieuwsbrief.

    1.4 Hoe werkt het verlanglijstje?

    Kom je artikelen tegen die je leuk vindt, maar nog niet wilt bestellen? Door gebruik te maken van je eigen online-verlanglijst, heb je alle artikelen die je interessant vindt op een rij.
    Op je verlanglijst zie je de afbeeldingen van de artikelen. De lijst wordt voor je bewaard zodat je deze de volgende dag, week of misschien wel de volgende maand nogmaals kunt bekijken om eventueel te bestellen.

     

    De verlanglijst is géén bestelling, maar alleen een verzamelplaats voor je eigen wensen. Ook kun je de lijst uitprinten of per email doorsturen naar familie en vrienden. Zodra je ingelogd bent, zal bij elk artikel op de site een knop verschijnen, waarmee je het desbetreffende artikel op je verlanglijst kunt plaatsen.

    1.5 Hoe meld ik me aan voor een verlanglijstje?

    Om een verlanglijstje bij te houden kun je je registreren. Het is gratis en verplicht je tot niets.

    1.6 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

    Klik rechtsboven op de button inloggen, klik vervolgens op “Wachtwoord vergeten?”.
    Vul het e-mailadres in waarmee je je geregistreerd hebt en klik op de button Verstuur.
    Hierna ontvang je een e-mail met hierin een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

    Bestellen

    2.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Je kunt een bestelling plaatsen via www.jouwoutlet.nl.

    Het bestelproces in stappen:

    1. Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen door op het winkelwagen icoontje te klikken.
    2. Klik rechtsboven op het winkelwagen icoontje om de bestelling af te ronden.
    3. Je krijgt een overzicht met je gekozen artikelen, hier kan je eventueel nog het aantal per product wijzigen.
    4. Maak je keuze tussen inloggen, account aanmaken of bestellen zonder account.
    5. Vul al je gegevens in en/of controleer deze.
    6. In het overzicht kan je controleren of je bestelling, adresgegevens en de gekozen verzendwijze kloppen.
    7. Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
    8. Je bestelling is afgerond. Je ontvangt een bevestiging via e-mail.

    2.2 Ontvang ik een e-mail bevestiging van mijn bestelling?

    Als je een bestelling plaatst via www.jouwoutlet.nl kun je bij het invullen van je gegevens je e-mailadres invullen. Als je deze invult, krijg je automatisch een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven e-mailadres. Vergeet dus ook niet jouw e-mailadres te controleren.

    Mochten er zich bij het verwerken van jouw order onverhoopt nog bijzonderheden voordoen, dan krijg je per mail of telefoon bericht.

     

    Heb je wel je e-mail adres ingevuld, maar toch geen orderbevestiging ontvangen?
    Controleer dan in je account of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld of controleer je ongewenste e-mail map.

    2.3 Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu?

    Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten.


    Zodra je na het plaatsen van je order de bevestigingspagina hebt gezien, is je bestelling bij ons aangekomen.


    Door in te loggen op www.jouwoutlet.nl kun je de status van jouw bestelling(en) altijd controleren door rechtsboven te klikken op de button Inloggen en vervolgens op de button Mijn bestellingen.

    Helaas kunnen wij niet voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt. Mogelijke redenen hiervoor zijn:

    • Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
    • De bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden. Dan vind je de e-mail in de ongewenste e-mail map.
    • Het e-mailadres van Jouwoutlet.nl staat tussen de geblokkeerde afzenders. Dit gebeurt helaas vooral bij e-mailadressen van Microsoft, zoals hotmail-, live- en outlook-adressen en Apple zoals iCloud accounts. Vink het mailadres van jouwoutlet.nl aan en vink aan als niet geblokkeerde email.
    • Het is gebleken dat sommige e-mails niet aankomen bij mailadressen van de Microsoft diensten (o.a. @hotmail.com, @hotmail.nl, @live.nl en @outlook.com). Dit geldt o.a. voor de orderbevestiging die je normaal gesproken direct ontvangt na het plaatsen van een bestelling.

     

    Soms verdwijnt de mail in de "ongewenste" mailbox. Dit los je op door Jouwoutlet.nl toe te voegen als veilige afzender. Bekijk je ongewenste mail. Staat er een e-mail van Jouwoutlet.nl tussen? Klik met je rechtermuisknop op de e-mail en klik op "niet ongewenst".

     

    Maar vaker is de reden dat mailadressen van Jouwoutlet.nl op een lijst van geblokkeerde afzenders staan. E-mails die verstuurd worden door adressen die op deze lijst staan, worden door Microsoft direct verwijderd. De zender en ontvanger krijgen daar helaas geen bericht van. Wij krijgen dus geen bericht dat de e-mail niet is aangekomen en jij krijgt zelf niet te horen dat bepaalde e-mails zijn verwijderd.

     

    Om te controleren of dit bij jou ook het geval is, kun je de volgende stappen uitvoeren.

    Stap 1: Log in bij hotmail.com.

    Meld je aan bij hotmail.com (of hotmail.nl, outlook.com, live.com of live.nl).



    Stap 2: Open het configuratiemenu. Je doet dit door op het tandwieltje, rechts bovenin te klikken.

    Stap 3: Kies uit het menu 'Opties'.
    Stap 4: Kies voor de optie 'Veilige en geblokkeerde afzenders'.

                Stap 5: Kies voor de optie 'Geblokkeerde afzenders'.

    Stap 6: Controleer de lijst met geblokkeerde afzenders.
    Er verschijnt nu een lijst met geblokkeerde afzenders. Verwijder het e-mailadres van Jouwoutlet.nl uit deze lijst.

    2.4 Kan ik nog iets toevoegen aan de bestelling?

    Het is mogelijk om nog iets aan jouw bestelling toe te voegen mits jouw bestelling nog niet is verwerkt in ons magazijn. Als hij nog niet verwerkt is, dan kun je nog artikelen toevoegen aan een lopende bestelling zonder extra verzendkosten voor de aanvulling. Als je nog iets toe wilt voegen moet je zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact met ons opnemen via (013) 78 56 241. Wij instrueren je verder hoe er een nieuwe bestelling toegevoegd kan worden.

    2.5 Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

    Ja, ook in het buitenland kun je artikelen van Jouwoutlet.nl bestellen en ontvangen.
    Bekijk hier de verzendkosten voor bestellingen naar overige landen.

    2.6 Kan ik bestellen zonder klantnummer / account?

    Je kunt ook bij Jouwoutlet.nl bestellen zonder account of klantnummer. Als je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kun je kiezen om een account aan te maken. De voordelen van een account lees je hier.

    2.7 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Als je een gedeelte of de hele bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact met ons op telefonisch (013) 78 56 241 of per e-mail [email protected]. Als jouw bestelling al is ingepakt, kunnen we de bestelling niet meer annuleren. Je kunt de zending dan weigeren aan de deur of retour sturen. Dit laatste kan alleen na telefonisch overleg met een van onze medewerkers.

    2.8 Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

    Op dit moment is het niet mogelijk bestelde artikelen te laten inpakken.

    2.9 Moet ik voor een minimum bedrag aan artikelen bestellen?

    Nee, er is geen minimum aantal artikelen of bedrag nodig om te bestellen.
    Bestellingen boven de €45,- worden gratis verzonden, de uitzonderingen hierop vind je hier.

    2.10 Een artikel wat ik wil bestellen is niet meer op voorraad. Wat moet ik doen?

    Helaas kan het voorkomen dat een gewenst artikel niet meer voorradig is.
    Aangezien een groot deel van onze voorraad afkomstig is uit partijen is het niet altijd mogelijk om deze producten opnieuw in te kopen. Wil je graag weten of een artikel nog binnen komt neem dan telefonisch contact op (013) 78 56 241 of stuur een e-mail naar [email protected].

    2.11 Er ontbreken artikelen in mijn bestelling

    Houd de pakbon uit de doos bij de hand en neem zo spoedig mogelijk  contact met ons op telefonisch  (013) 78 56 241 of per e-mail [email protected], zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.

    Betalen

    3.1 Hoe werkt het online betalen?

    Bij het online betalen, reken je jouw bestelling direct af in de gekozen betaalomgeving. In Nederland kun je kiezen uit de betaalopties iDeal, Visa, MasterCard, Bancontact, KBC, SOFORT Banking, Belfius, Visa Electron, Americain Express, Giro Pay, Maestro, Paysafe Cars en achteraf betalen via Klarna. De betaaloptie iDeal wordt het meest gekozen door onze klanten.

     

    In België kun je kiezen uit de betaalopties: Ideal, Sofort banking, Belfius, KBC, achter betalen via klarna

    In Duitsland zijn de betaalopties: Ideal, achter betalen via klarna

    3.2 Hoe werkt achteraf betalen?

    Het is mogelijk om de bestelling pas te betalen nadat je deze hebt ontvangen. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor de optie Klarna Pay Later. Nadat je alle artikelen hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om de openstaande factuur te betalen.

     

    Indien je kiest voor achteraf betalen, ga je akkoord met de daarbij behorende voorwaarden AchterafBetalen. Voor de beoordeling van je aanvraag worden de door jou ingevulde gegevens, doorgezonden naar Klarna. De betaling valt vanaf dat moment onder de verantwoordelijkheid van Klarna. Voor vragen over deze betaling en de bijbehorende voorwaarden verwijzen we je dan ook door naar de klantenservice van Klarna. 

     

    Omdat de beoordeling gebeurt op basis van de originele bestelling mogen en kunnen wij niks meer aan de bestelling veranderen (zoals artikelen toevoegen of verwijderen).

    Je ontvangt binnen twee werkdagen je factuur per e-mail. Deze factuur kun je vanaf dan ook terugvinden in jouw Klarna account. Deze factuur kun je betalen via de betaallink of door het bedrag over te maken, zie instructies Klarna. Het is dus niet de bedoeling dat je de betaling rechtstreeks naar Jouwoutlet.nl overmaakt.

    3.3 Waarom kan ik niet achteraf betalen?

    Voor de optie achteraf betalen werken wij samen met Klarna. Deze organisatie voert een credit check uit op basis van de door jou ingevoerde gegevens. Hierbij is het mogelijk dat je naar aanleiding van deze controle niet in aanmerking komt om gebruik te maken van achteraf betalen.

    Neem contact op met Klarna als je de exacte reden wilt weten.

    3.4 Waarom moet ik vooruitbetalen?

    Onder bepaalde omstandigheden kan het zijn dat we alsnog vragen om vooruitbetaling. In deze situatie sturen wij een e-mail met de benodigde informatie en betaalgegevens. Zodra de betaling door ons is ontvangen, wordt de bestelling verzonden. Mocht de betaling niet binnen 7 dagen worden voldaan, dan wordt de bestelling geannuleerd.

    Gelieve er rekening mee te houden dat als je kiest voor achteraf betalen het niet mogelijk is om een bestelling af te halen. Afhaal orders dienen altijd vooraf betaald te worden.

    3.5 Waar kan ik mijn factuur vinden?

    Al je (openstaande) facturen vind je terug in jouw account.
    Heb je gekozen voor Klarna achteraf betalen dan kun je de (openstaande) factuur ook altijd terug vinden in je Klarna account.

    3.6 Kan ik een ander factuuradres gebruiken?

    Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestellen kun je kiezen voor deze optie.
    De factuur wordt alleen per e-mail verzonden.

    3.7 Ik heb teveel overgemaakt, hoe ontvang ik dit terug?

    Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met ons telefonisch (013)78 56 241 of per e-mail naar [email protected].

    3.8 Mijn betaling is mislukt. Wat moet ik doen?

    Als een betaling mislukt is sturen wij een betalingsherinnering.
    Als de betaling binnen 2 werkdagen niet voltooid is wordt de bestelling geannuleerd.

    3.9 Is het mogelijk om bij afhaling te betalen?

    Afhaal bestellingen dienen vooraf betaald te zijn alvorens deze afgehaald kunnen worden.
    Wij hebben geen betaalmogelijkheden in ons afhaalmagazijn.

    3.10 Kan ik betalen met cadeaubonnen?

    Nee, dit is (nog) niet mogelijk.

    Bezorgen

    4.1 Wat is jullie levertijd?

    Standaardlevering:

    Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden. Vanaf €45,- is de verzending gratis. Dit geldt voor bestellingen binnen Nederland en België (klik hier voor de uitzonderingen)

     

    Express Service:

    Op werkdagen tussen 15:00 uur besteld, morgen in huis, voor een meerprijs van €7,50 Dit geldt voor bestellingen binnen zowel Nederland (behalve de Waddeneilanden) als België (Vlaanderen). Jouw pakket wordt dan de volgende werkdag geleverd.

     

    Standaard levertijden

    Bestelling geplaatst op:

    Indicatie bezorgdag:

    Maandag (voor 15:00 uur)

    Dinsdag

    Dinsdag (voor 15:00 uur)

    Woensdag

    Woensdag (voor 15:00 uur)

    Donderdag

    Donderdag (voor 15:00 uur)

    Vrijdag

    Vrijdag (voor 15:00 uur) NL
    Vrijdag (voor 15:00 uur) BE

    Zaterdag

    Maandag

    Zaterdag

    Dinsdag

    Zondag

    Dinsdag

    Bestellingen naar de Waddeneilanden worden 1 á 2 werkdagen later bezorgd i.v.m. de boot-overtocht.

     

    Gelieve er rekening mee te houden dat bestellingen op of rond feestdagen een langere levertijd zullen hebben.

    4.2 Wat zijn de verzendkosten?

    Bestelling geplaatst:

    Bezorgkosten:

    Tot €45,- en onder 10 kilo

    €5,95

    Vanaf €45,- en onder 10 kilo

    Gratis

    Voor 15:00 uur Morgen in Huis Express Service binnen NL

    + €7,50



    Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening. Bij besteding boven de € 45,- betalen wij jouw verzendkosten. Retourneren is altijd op eigen kosten.

    Gratis afhalen in ons magazijn te Esbeek
    Je weet niet zeker of je thuis bent als jouw pakket aankomt? Of ben je toevallig in de buurt? Tijdens het bestelproces in de webshop kun je aangeven dat je het pakket op wilt halen. 
    Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

    Afhaling kan in ons magazijn, op onderstaand adres:
    Jouwoutlet.nl
    Notelstraat 48
    5085 EV Esbeek

    Afhalen is mogelijk van maandag tot en met vrijdag tussen 9:30 uur en 16:00 uur (m.u.v. van feestdagen en vakanties)

    Overige landen
    Bekijk hier de verzendkosten voor andere landen.

    4.3 Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

    Komt het je beter uit om jouw bestelling af te halen? Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je jouw bestelling gratis af wilt halen in ons magazijn. Als je op werkdagen voor 15:00 uur een bestelling plaatst en kiest voor iDEAL betaling, dan staat jouw bestelling uiterlijk de volgende werkdag voor je klaar.

     

    Je kunt jouw pakket afhalen zodra wij per e-mail bevestigd hebben dat de bestelling klaar staat.. Je bestelling kan opgehaald worden van maandag tot en met vrijdag tussen 9:30 en 16:00 uur.

    Afhaaladres:
    Jouwoutlet.nl
    Notelstraat 48
    5085 EV Esbeek

    4.4 Ik heb iets besteld, maar heb nog niets binnen.

    Heb je een bestelling gedaan en nog niets ontvangen? Controleer eerst of je wel een bevestiging e-mail heeft ontvangen. Indien je wel een bevestigingsmail hebt ontvangen kun je de track & trace code controleren. Hierin kun je zien waar je pakket is. Wellicht is het afgeleverd bij je buren.

    Indien niet duidelijk is waar het pakket is kun je telefonisch contact met ons opnemen via

    (013) 78 56 241 of via e-mail [email protected].

    4.5 Afhalen / Versturen wijziging

    Jouw bestelling kun je gratis afhalen bij ons magazijn te Esbeek. Het magazijn is iedere werkdag geopend van 9:30 uur tot 16:00 uur, het bezoekadres:

    Jouwoutlet.nl
    Notelstraat 48
    5085 EV Esbeek

    Let op: Wij hebben geen fysieke winkel, alleen een afhaalmagazijn.

     


    Heb je per ongeluk de verkeerde verzendwijze gekozen? Het is mogelijk om deze te veranderen. Heb je gekozen voor ophalen maar wil je je pakket alsnog op laten sturen? Laat het ons telefonisch via (013) 78 56 241 of per e-mail [email protected] weten. Wij zorgen ervoor dat je pakket alsnog opgestuurd wordt. Er zal een betaallink per e-mail verzonden worden om alsnog de (eventuele) verzendkosten te betalen.

    Wil je je pakket alsnog ophalen maar heb je gekozen voor versturen? Ook dit is geen probleem. Indien je pakket nog niet verwerkt is op onze inpakafdeling, kun je de verzendwijze nog wijzigen. Laat het ons telefonisch via (013) 78 56 241 of per e-mail [email protected] weten. Wij zorgen ervoor dat je jouw pakket alsnog op kunt komen halen. Indien je de verzendbijdrage al betaald hebt zullen wij het bedragen crediteren zodat je de verzendkosten binnen 3 werkdagen retour op je rekening ontvangt.

    4.6 Kan ik mijn bestelling ook naar een postbus / ander adres laten versturen?

    Via het online bestelformulier kun je het gewenste afleveradres opgeven. In dit geval vragen we om vooruitbetaling van je bestelling en kun je kiezen voor betaling met iDEAL. Zodra de betaling door ons is ontvangen, wordt je bestelling verzonden naar het juiste afleveradres.

    Het is momenteel helaas niet mogelijk om je pakket naar een postbus te laten versturen.

    4.7 Wat als ik niet thuis ben als ze het pakket komen brengen?

    De pakketdienst zal het pakket 1 keer aanbieden op het gekozen afleveradres. Mocht er op dat moment niemand thuis zijn, dan ontvang je per e-mail een niet thuis bericht.
    In deze e-mail vind je een link voor het inplannen van een nieuwe levering. Als je binnen 5 werkdagen geen nieuwe levering inplant zal het pakket retour worden gestuurd.

     

    Zodra je bestelling verzonden is ontvang je van GLS een e-mail met de optie FlexDelivery, u kunt dan zelf kiezen voor een bezorgmoment en/of locatie die jou het beste uit komt.

    4.8 Wat is track & trace?

    Als je pakket bij ons door de pakketdienst wordt opgehaald, ontvang je diezelfde dag een mail dat je bestelling onderweg is. Dit betekent dat vanaf dat moment het pakket binnen één of twee werkdagen bij je zal worden aangeboden. In deze mail vind je ook een link naar de Track & Trace-site van de pakketdienst. Via deze link kun je precies volgen waar je pakket is of wat de leverindicatie is. Zo kun je te allen tijde het pakket traceren.

    4.9 De bezorgdienst heeft mijn pakket beschadigd, wat nu?

    Neem in dit geval snel telefonisch contact met ons op via (013) 7856241 zodat wij voor een passende oplossing kunnen zorgen.

    4.10 Kan ik de leverdatum uitstellen?

    Het is niet mogelijk om de leverdatum vooraf uit te stellen, wel kun je na verzending voor GLS FlexDelivery kiezen. Bij FlexDelivery kun je zelf een bezorgmoment en/of locatie aan geven die jou het beste uit komt.

    4.11 Hoe worden grote bestellingen verzonden?

    Een aantal artikelen uit ons assortiment wordt vanwege het gewicht of formaat als stukgoed of palletzending verzonden. (Zoals trampolines of grote aantallen/ gewichten.) Bij sommige producten wordt dit duidelijk in de productomschrijving gemeld. Voor bestellingen die boven de 10 kilo komen worden extra verzendkosten in rekening gebracht, je ontvangt hiervoor per e-mail een betaallink.


    Een palletzending duurt over het algemeen 3-5 werkdagen en wordt geleverd op afspraak.
    De kosten voor palletzendingen worden vooraf gecommuniceerd en in rekening gebracht.

    Informatie en Voorwaarden

    5.1 Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

    Bekijk onze beknopte leveringsvoorwaarden of onze uitgebreide Algemene Voorwaarden.

    5.2 Wat zijn cookies?

    Onze webserver stuurt een unieke code naar je internet browser. Deze slaat de code op en stuurt hem elke keer weer terug naar onze webserver als er een pagina van onze server wordt opgevraagd. Daardoor kunnen wij onthouden wat er in je winkelwagen geplaatst is. Cookies zijn volkomen ongevaarlijk. Bovendien wordt het cookie weer verwijderd nadat je je internet browser afsluit. Let op: je winkelwagen wordt dan ook geleegd, mocht je nog niet besteld hebben.

    5.3 Mag ik afbeeldingen van jouwoutlet.nl gebruiken op mijn eigen website?

    Het is niet toegestaan om beeldmateriaal en teksten te kopiëren zonder schriftelijke toestemming van Jouwoutlet.nl. Op het gemaakte beeldmateriaal berust copyright

    5.4 Hoe stel ik mijn cookies in zodat ik wel kan bestellen?

    Op deze pagina kun je testen of jouw internet browser cookies accepteert. Daar staat ook uitgelegd hoe je eventueel je instellingen kunt wijzigen

    5.5 Wat is het CE label?

    Alle artikelen die Jouwoutlet.nl verkoopt, zijn gekeurd volgens een Europese standaard, de CE-norm. Alle (speelgoed)artikelen in Nederland zijn verplicht dit CE-label te dragen. Dit houdt in: geschikt voor kinderen van 3 jaar en ouder i.v.m. mogelijke kleine onderdelen. Bij artikelen wettelijk goedgekeurd voor kinderen jonger dan 3 jaar wordt expliciet een leeftijd vermeld.

    5.6 Wat zijn jullie contactgegevens?

    Op internet kun je 24 uur per dag bij ons terecht. Daarnaast kun je onze medewerkers uiteraard ook persoonlijk spreken. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:30 tot 16:00 uur via telefoon of e-mail.

     

    Afhaaladres

    Postadres

    Jouwoutlet.nl
    Notelstraat 48
    5085 EV Esbeek

    Jouwoutlet.nl
    Notelstraat 48
    5085 EV Esbeek

     

    Telefoon: (013) 78 56 241
    E-mail:[email protected]

    K.v.K.: 71121706
    BTW-nr.: NL001698589B69

    Garantie & Retourneren

    6.1 Is er een retourtermijn?

    Controleer je bestelling altijd zo snel mogelijk na ontvangst. Op deze manier weet je zelf of de bestelling in orde is en kun je ons tijdig op de hoogte stellen van eventuele manco's of klachten.

    Je mag binnen 14 dagen na ontvangst artikelen op eigen kosten terugsturen of terugbrengen. Gebruik hier, indien mogelijk, onze retourpagina voor.  Indien gewenst ontvang je je geld terug, het bedrag wordt dan binnen enkele werkdagen (in ieder geval binnen 2 weken) op je rekening terug gestort. Komen alle artikelen van je bestelling retour? Dan crediteren we je ook de verzendkosten. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).


    We vragen je om het product niet te gebruiken als je het nog gaat retourneren.
    Je mag de producten bekijken en voelen, precies zoals je in een gewone winkel zou doen.

    In het geval van breuk of manco (aantal ontvangen stuks is anders dan op de pakbon) sturen wij je zo snel mogelijk opnieuw de betreffende artikelen op. Wanneer je na het in gebruik nemen van het speelgoed nog tegen klachten aanloopt, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen in overleg zoeken naar de best passende oplossing.

    Het is helaas niet mogelijk om artikelen om te ruilen.

     

    Zie ook onze Algemene Voorwaarden voor alle uitzonderingen betreffende het retourrecht.

    6.2 Hoe kan ik artikelen retourneren?

    Artikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd, zie de algemene voorwaarden voor de lijst van producten die uitgezonderd zijn van retourrecht.


    Als je de factuur al betaald hebt, ontvang je binnen enkele werkdagen nadat de artikelen retour zijn ontvangen je geld terug. Als alle artikelen uit een bestelling retour komen, ontvang je uiteraard ook de eventueel betaalde verzendkosten terug.

    In het geval van breuk of manco (het aantal ontvangen artikelen is anders dan besteld) sturen we je zo snel mogelijk opnieuw de betreffende artikelen op. Loop je na het in gebruik nemen van het speelgoed tegen klachten aan? Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

     

    Je kunt onze retourprocedure gebruiken om artikelen retour te sturen. Je kunt artikelen binnen 14 dagen op eigen kosten retour sturen.(Dit is een wettelijk vastgelegde termijn en wordt het herroepingsrecht genoemd.) De kosten van retourneren worden niet voor onze rekening genomen.

    Als je artikelen na overleg retour stuurt, ontvang je een verzendbewijs met een track&trace code. Bewaar dit zorgvuldig, zodat we het pakket, indien nodig, kunnen traceren. Zonder het verzendbewijs kunnen we zoekgeraakte pakketten niet traceren en vergoeden.

    Zie ook onze Algemene Voorwaarden.

    6.3 Ik heb een vraag over ontvangen Lego of Playmobil artikelen. Wat kan ik doen?

    Bij defecte of incomplete Lego artikelen kun je onderdelen bestellen bij de consumentenservice van Lego. Zij zijn bereikbaar via (00800) 534 65 555. De onderdelen worden dan rechtstreeks naar je opgestuurd.


    Bij defecte of incomplete Playmobil artikelen kun je onderdelen bestellen bij de consumentenservice van Playmobil. Zij zijn bereikbaar via (0032) 154 53 516.
    De onderdelen worden dan rechtstreeks naar je opgestuurd.

    6.4 Een artikel is defect. Wat moet ik doen?

    Als een artikel bij ontvangst van je bestelling kapot uit de doos komt, neem dan contact op met onze klantenservice, telefonisch (013) 78 56 241 of per e-mail [email protected]. Indien mogelijk zullen wij het vervangen of je een andere gewenste oplossing bieden.

    Mocht het product in een later stadium tijdens normaal gebruik stuk gaan, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of dit binnen de garantie valt. Je dient dit binnen een redelijke termijn, nadat je hebt ontdekt dat het product niet voldeed, aan ons door te geven.

    6.5 Mag ik ook multimedia producten retourneren?

    Je mag multimedia producten binnen 14 werkdagen terugsturen, mits de verpakking nog geseald is. Heb je de originele seal-verpakking van je bestelde multimedia product inmiddels al verwijderd? Dan is het helaas niet meer mogelijk om het artikel retour te sturen

    6.6 Mag ik ook verzorgingsproducten retourneren?

    Je mag verzorgingsproducten (denk aan cosmetica, haarverzorging, lichaamsverzorging e.d.) binnen 14 werkdagen terugsturen, mits de verpakking nog geseald is. Heb je de originele seal-verpakking van je bestelde product inmiddels al verwijderd? Dan is het helaas niet meer mogelijk om het artikel retour te sturen.

    6.7 Mag ik ook food producten retourneren?

    Food producten mogen helaas niet geretourneerd worden.

    6.8 Mag ik ook verpakkingsschade producten retourneren?

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    6.9 Wat is de terugstorttermijn?

    Zodra het artikel bij ons retour is gekomen, wordt het geld binnen enkele werkdagen (maar in ieder geval binnen twee weken) teruggestort op je rekening. De terugstorttermijn gaat in zodra de retouropdracht bij Jouwoutlet.nl is verwerkt.


    Als je de factuur nog niet hebt voldaan vervalt de betalingsverplichting tot je de creditnota hebt ontvangen en deze in mindering kan brengen.

     

    Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of zodra je aangetoond hebt dat de goederen zijn teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking